Ne va hali!

martie 23, 2009

In prima faza am dedicat acest blog unei creatii importante. Este intitulat „Falci de fiare”. Pentru a-l vedea pe viu, puteti trece prin pasajul din Piata Universitatii. A fost creat de echipa noastra formata din: Mira Ene, Codrin Stanciulescu si Vlad Stefan, studenti la Facultatea de Design din cadrul Universitatii de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu.

monstruletzul-034

monster23

dsc05788

monster32

monster51

monster41

9 răspunsuri to “Ne va hali!”

  1. Lulu said

    mi-a placut ff mult.poate asa se raspandeste mai repede ideea de reciclare si la noi!!!

  2. Foarte TARE! Deci limba facuta din masa pentru calcat mi se pare cea mai tare! la fel si dintii din fiare de calcat! Original, ce sa zic! Acum nu ramane decat sa bagam si la cap mesajul transmis de monstrii astia! Grrr!

  3. ciprian said

    Avand in vedere reactia publicului putem spune ca romanii sunt niste oameni curati(si totusi cineva murdareste strazile) si sunt destul de receptivi la arta.
    Asta ne poate demonstra multe. In primul rand un simplu proiect pentru facultate este foarte popular in sensul pozitiv, iar „monumentul” pentru eroii revolutiei din ’89… sa zicem ca nu este chair asa. Pacat! Ceva atat de simplu, am putea spune, si cu o importanta contemporana este un succes, iar acel „par” cu o importanta istorica nu face decat sa ne amuze in diferite feluri.
    Bravo echipei formate din: Stefan Cristian Vlad, Ene Mira si ultimul dar nu cel din urma Stanciulescu Codrin. Zic „bravo” doarece dupa cum prea bine se stie au folosit decat deseuri. Sa speram ca vom mai vedea din proiectele lor cat mai curand si sper, nu sunt sigur, ca de rezultatul final nu vom fi dezamagiti. Felicitari inca o data

  4. Andreea said

    F reusit proiectul !!! Sa speram ca bucurestenii vor invata ceva din acesta lucrare manifest. Echipa de nota 10… cu felicitari 🙂

  5. Oana said

    🙂 Foarte interesanta modalitate de exprimare… la cat mai multe proiecte de genul acesta, la fel de ingenioase si care sa atraga atentia lumii asupra unor probleme importante!
    Felicitari artistilor/creatorilor! 😉

  6. Lulu said

    Am trecut in plimbare seara pe la Unirii si am mai vazut o astfel de „sculptura”, cu aceeasi idee dar altfel facuta. Imi place ff mult, faceti mai multe,raspanditi-va 😛

  7. Cristina said

    Foarte reusit proiectul iar sculpturile sunt intr-adevar deosebite!:D Felicitari!
    Pe cat de sugestiv este rezultatul, s-ar putea insa mesajul sa nu fie suficient de explicit! Stand in fata „viermelui”(scz. daca gresesc titulatura) de la Romana am fost intrebata de un ins ce anume inseamna „chestiile” astea…Incercand s ii explic cate cv, am realizat ca notiunile de „societate de consum”, „reciclare”, problema gropilor de gunoi si a materialelor nedegradabile, sunt s.f. pt multa lume. Asa k am capitulat printr-un: „Lumea nu trebuie sa arunce gunoaie pe strada!” Oricum e f bine ca lumea incepe sa puna intrebari! Felicitari inca o data.

  8. gaby said

    as pune asa ceva la intrarea in parlament:)) F tare!!

  9. Marinel said

    Cei trei design-eri meritata felicitarile noastre. Este o opera de arta cu un mesaj profund.
    Astept noi realizari.

Lasă un comentariu